CENTRUM WSPARCIA TECHNICZNEGO

Podstawowym zadaniem Centrum Wsparcia Technicznego jest zapewnienie posprzedażowej pomocy technicznej w zakresie asortymentu oferowanego przez DPS Software. Jako firma z ponad 20 letnim doświadczeniem oferujemy wysokiej jakości usługi serwisowe spełniające wymagania Klienta, przeprowadzane przez zespół złożony z inżynierów posiadających kompetencje potwierdzone certyfikatami producentów oprogramowania. Obsługą techniczną objęci są użytkownicy posiadający wykupiony pakiet aktualizacji (zwany również subskrypcją) na produkty znajdujące się w naszej ofercie.

CERTYFIKACJA SOLIDWORKS

Nasz zespół to ponad 10 wykwalifikowanych specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie CAD/CAM/CAE/PDM/PLM/IT. Międzynarodowe certyfikaty, a w tym najwyższe odznaczenia – Elite SOLIDWORKS Application Engineers są potwierdzeniem naszych umiejętności.

ZASADY WSPARCIA

Stawiając na naszą główną przewagę konkurencyjną, czyli szybką reakcję na powstałą usterkę i jej weryfikację, stworzyliśmy w naszej firmie struktury zapewniające sprawne usunięcie przyczyn awarii dzięki odpowiedniemu podziałowi kompetencyjnemu pracowników.

ZADOWOLENIE KLIENTA

DPS Software Polska - Partner w rozwoju Twojej firmy